CANannesi doktorum kakadında kn varmıydı diye sordu zaten. Umarım akerjiyi tetiklememiştir. Yeni doğduğumda geçmeyen pişiği ve egzamaları konağı vardı. Diyet tyaptım ama fayda etmedi. Doktorum sütünü etkiler kakada kan olmadığı sürece alerji demem ben dedi. İsrarla diyeti bozdurdu bana. Sonra sonra pişiği egzması kalmadı.