Biz 2.dozu yaptırdığımız günün gecesi kanlı kakayla söylediğiniz belirtileri bir arada gördük. Alerjisi varmış bebeğimin ve aşı tetiklemiş. Bağırsakları tepki vermeye başlamış, bebeğim 8 aylık alerji devam ediyor.
Bu şikayetlere ilave alerjik belirtiler görürseniz (egzama, cilt kuruluğu, geçmeyen konak, yoğun pişik…) doktorunuzla değerlendirin derim.