zcn01 Zeynepeymen korktum valla bizim hemsire hemen kabuklanir deyince yazik dedim cocugum bi daha mi aci cekecek
tutu11 zcn01 benim bebeğim şuan 4bucuk aylık. 2.ay aşısını olduktan yaklaşık 1-1bucuk ay sonra kabuk bağladı. Endiselenmeyiniz.
Canan6048 zcn01 bnm oğlumda 4 aylık suan aşı yeri yenı yeni belli olmaya başladı korkmayın bnde korktum saglık ocağındaki hemsıreye sordm kiminin 6 ayda anca beliriyormuş aşı yeri
Sdnbln Kızım 4 aylık nohut büyüklüğünde şişti içi irinli bende cok korkuorum bişey oldumu die ama normal dedi hemsire
zcn01 Sdnbln he yok onu yegenimden biliyorum yasina girecek hala o sekilde biz cani aciyodur diye dokunmaya korkmustuk ama acimiyomus dediginiz gibi normalmis