zcn01 oğlum 3 ay 16 günlük ve aşı yeri daha yeni belli olmaya başladı hafif kırmızılaştı aşının vurulduğu yer zaten hemen izi belli olmuyor hemşire bize bi kaç ay sonra şişme su toplama falan yapabilir dedi ama her bebekte de şişme su toplama olmuyomuş