ikos58 [bilinmeyen] Evet canım penye battanıyelerınden koyup oturtuyorum cocugu o zaman da baglayamıyorum bırakıp kalkamıyorum yanından keske almasaydım
superboyAliAsaf [bilinmeyen] indirimde çok iyi denk gelmisti bana canim trendyoldan 365 tl ye almistim
Baharellezi [bilinmeyen] e bebekten baby&star mama mia modelini aldım 4. Aydan beri kullanıyorum çok memnunum arkası yatabiliyor, içi deri silinebiliyor ve yumuşacık ,yedek tepsiside var ,yüksekliğide ayarlanıyor bir bakın isterseniz