Bence o sallayarak uyutmak vs hep biz annelerin hatasi..
ben 3 cocuk büyüttüm hic sallamadim aklima bile gelmedi ve 3 de Masallah kendi uyuyor je dersiniz belki akilli sakin bebeklerinmi vardi ilk oglum agliyan kolikli bir bebekti 9 ay bagirdi..kizim emme refleksi gelismemisti cok cektim sürekli miz mizdi.. simdi yine 3 aylik oglum var Oda gaz ve Memme reddi Mama reddi yasiyoruz yine ayni miz miz cok sükür attigim yerde uyuyorlar cünkü hic sallamadim