Çok mutluyum. Nazarınız değmez tabiki şaka yapıyorum 🥰 Oğlumun aşırı gazı vardı denemediğimiz emzik kalmadı hiçbirini almamıştı. Ya emerek ya da sallayarak uyuyordu. Biraz önce beşiğine koydum oynadık şarkı dinlettim. Sonra dedim dur ben bunu beşiğinde uyutucam. Emziğini verdim tuttu sonra biraz ninni azıcık da beşiği salladım 5 dakika içinde uyudu. Ben şok😀 eşim dans ediyo 😀 umarım devamı gelir 🙂 haftaya sünnet olacak değişir dimi düzenimiz?