2bebek Pelin87 Tam 40 imda kontrole gidip sorup sonra yaptiririm diye dusundum zaten canim ama merak ettim bir sorunla karşılaşan var mi diye tabi herkesi iyilesme.sureci farkli ama sormak.istedim yani
2bebek deniz__92 Sezeryanla evet sorun olmaz gibi duruyor ama illaki zorlamistir yine normal dogumda agda daha korkunc geliyor su durumda 😊
sehribannn 2bebek bence sorun olmaz kuaförünüz de güvenilirse virüsten dolayı tedbir alıyorlarsa gidin bence
Ecrinbzkrt 2bebek benımde normal dogum ve iç dikişim vardı dısıyla 5dıkıs ben ona ragmen ılk tüy dökücü kullanmıstım 2.ayı gıtmıstım agdaya tamamen kendını toplayınca öle yap ıstersen canım