Sebzelerle 3 gün kuralıyla başlarsan daha rahat edersin canım çünkü meyve verirsen sebze yemeyebilir bebeğin . Kabak , havuç , bal kabağı, patates, tatlı patates diye gideceksin sonra yoğurt ve sonra mevsim meyvelerini vericeksin mesela şeftali kayısı elma muz armut . Zaten ilk başta tadımlık yiyorlar doyumluk olmuyor . Bi 20 gün sürüyor zaten tadmlar . Sonra kahvaltı çorba muhallebi meyve püresi derken düzen oturuyor . Acıkınca yer diye bir kitap var onu almıştım ben içinde bir sürü tarifler var ayına göre istersne bi bak . Yoğurduda 180 cc lik kavonozlara mayalıyorım kapağını açınca 3 güne kalmadan bitirmen gerekiyor . Zaten 3 4 günde bir yeni mayalıyorım ben hem eve hem bebeğime . Zeytinyağnıda bizim kendi bahçemizde zeytinimiz var ordan yaptırmıştık. Ama ney daha güvenilir olur inan bilmiyorum . Tadımlarıda öğlen vakti versen daha iyi olur çok aç olmasın çokta tok olmasın . 2 buçuk ay oldu bende başlayalı başta gözünde çok bütüyor insan ama sonra alışıyorsun ☺️ Şimdiden afiyet bal olsun kuzucuğa 😍