Yıllardır Çok fazla epilatör kullAndım ne yazıkki Braun tam bir hayal kırıklığı bir ayda başlığı bozuldu servise vereyim dedim servis başlık garanti kapsamına girmiyor dedi . Philipsten şaşmayın derim küçük makinelerini kullandım şuan Philips satinelle kullanıyorum ışıklı ıslak kuru kullanılıyor çok memnunum