Mrva iyileşmeden şifa niyet edip kesin bence durumunuz varsa, ben hamilelikte bi sabah kalktım bi gözüm görmüyo , yani bildiğiniz görmüyo. Hiç bişe olmadı hiç bi rahatsızlığım çok hamilelik boyunca çok iyiydim. Kaç doktora gittim lazer tedavisi yapıldı açılmadı gözüm. Bi gün bi arkadaşım evlendiniz araba aldınız ev aldınız çocuğunuz olcak mutlusunuz herkesin nazarı değer hiç kurban kestiniz mi dedi , hiç aklıma gelmemişti o zamana kadar. Hemen kurban kestik , o gün doktora gittim tekrar lazer yaptılar, o an açıldı gözüm. O kadar etkilendimki, doktorum açıkcası ben bi önceki lazerde açılmasını bekliyodum bu kadar atış yapıp açılmayan bi seni gördüm dedi. Bence beklemeyin niyet edin ve kurban kesin , nazarsa eğer inşallah hemen şifa olur .