Umayduru anneogretmen evet mustela kullanipts konak olanlarda varmis.konak gibi degil kepek tabakasi oldu acaba cok sikmi yikiyorum cildi kuruyor desem oda degil haftada 2 kez havalar soguk diye.tesekkurler
Umayduru [bilinmeyen] hmm demekki sampuandan kaynaklanmiyor.bi dahaki yikamadan once badem yagi zeytin yagi karistirip uyguliyacagim yarim saat sonra yikicam sonucu yazarim:)
Dogalice Umayduru Bioderma’dan da çok memnunum.Unibaby i denemelik almıştım pişman oldum.Emin olmak için kendim de kullandım, Resmen saç boyası gibi kokuyor.
Dogalice Umayduru Doktorumuzun tavsiyesi ile zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp başına her yıkama öncesinde 3 kez sürüp,5-10dk. Beklettim.Konak gibi leker vardı ve geçti.
Herseycokguzelolacak PoyrazinannesiEbru mustelanin ozel konak sampuani var demisti doktor ben kullanmadim ama doktor onermisti.