Twinkle Nnur o da 4 veya 5. Gün yapılıyo alışıyorlar. İlk günler tutamıyordu oğlum sürekli altına yaptı, konuştum anlattım, annecim temiz pantolonun kirlendi, kirlenmesin, etraf batar vs vs daha sonra alıştı çok şükür.
Elifnogay Nnur biz ilk yaptığımız da baya korktuk bakıp bakıp ağladı bir kere de yapamadı ama hadi annecim annesine gönderelim baybay yapalım diye sakinleştirdim sarıldım
fatimaozel Elifnogay bugün bizim 4. günümüz araştırdığım kadarıyla sevdiği bir oyuncak ile tuvalete gitmesini teklif edin, hadi bebeğin çişi gelmiş annecim onu götürelim bizde yapalım. hadi gel çiçek sulayalım gibi. bizim şimdilik güzel gidiyor kolay gelsin hepimize hanımlar 👌🏻🌞
Elifnogay fatimaozel teşekkürler bizim de dördüncü günümüz bugün ilk güne oranla daha iyiyiz en azından tuvalete gidiyoruz
fatimaozel Elifnogay alışacaklar iyice 15-20 güne iyice kavrayacaklar inşallah en azından öyle umut edip kendime teselli veriyorum. 🌸