Elifnogay Nnur ağlamaktan dikkatini vermiyor bişeye ama tutuyor da üstüne de yapmıyor bu iyi bişe diye düşünüyorum bizimde ikinci günümüz umarım çabuk aşarız
Arven10 Nnur onların arasında 16 lı olan var daha büyük ebatlı eve geçince adını öğrenip yazayım size
Elifnogay Kelebe34 ablamz var görüyor onu da ama aşamadık korkuyu umarım bir kaç güne düzelir bugün ikinci günümüz daha
Deletedmom335 Kizlar bu arada kaç aylık bebekleriniz ne kadarlikken basladiniz bana erken diyorlar daha
Kelebe34 Elifnogay bir hafta kararlı bir şekilde devam edin en azından benim inatçı oğlum bir haftaya öğrendi
Twinkle Nnur merhaba ben alt değiştirme örtüsü seriyorum nevresim altına. Muhakkak ama muhakkak beziini gece çıkarın, ona güvenerek öğrenmesi uzayabilir. Ben hiç takmadım gece bezini yaptığı zamanda alt değiştirme örtüsü olduğu için kolay oldu benim için.