Mezecanavari benim kizimda oyleydi. il 40 gun 3 saatte bir alarm kurup besledim mama yedigi icin 3 saat. 2. ayindan sonra uykulari uzamaya basladi. ilk baslarda endiselendim ruya ogunu yapmaya basladim o uyurken uyandirmadan biberonla veriyordum. agzini kitliyor icmiyordu. 3. ay kontrolunde doktorumuza danistim acikinca uyanir artik kan sekeri dusmez dedi. gece uykusu buyume hormonu salgilar en az beslenmek kadar degerlidir dedi. bir de gece sindirim yavasladigindan daha gec acikir tipki bizim gibi dedi. o gunden beri ellemiyorum. kizim suan 7 aylik 4. ayindan beri aksam 9 sabah 7.30 deliksiz uyuyor. eger kilo aliminiz normalse bir sorununuz yoksa ellemeyin. gece uykusunu bolmeyin. yoksa ileride aliskanliga donusuyor cocuk 1 yasina gelince acliktan degil aliskanliktan uyanmaya basliyor