Merhaba anneler. Bebeğim 2 aylık. Gelişimi maşallah üst seviyelerde. Yalnız bu aralar gece uykuları ciddi mana da uzun sürmeye başladı. Bazen 7-8 saati zorluyor. Gelişimi iyiyse kaldırmayın diyorlar ama bu konuda bilgisi olan var mı. İçimde hiç rahat etmiyor aç aç uyuyor gibi geliyor