Rzgr Seymustafalya 17 bucuk aylik hala duruyor. Simdi siz yazinca aklima geldi. Bende pek inanmiyorum boyle seylere.
ozi Seymustafalya kizim 11 yaşında, bir oglum 2 yaşina girecek , bir oğlumda 4 aylik ve hepsinin göbek bağı bozuk para çantamda duruyor🤭 bir türlü gömmek nasip olmadı. Hurafelere inanmayın bu bidattir.
zezeeyyy Seymustafalya canım ne alaka inanmayın şöyle şeylere 1 yaşını geçtik hala evde yerini bile unuttum😁
ealimother Seymustafalya tamamen hurafe bunlar 1 haftalıkken kalpte üfürüm var diye ekg falan çekilmek için hastaneye gittik dr eline düştü o an bebek arabasına koyduk öylece ve bir şekilde düşmüş hastanede yada yolda ama 1 yaşına girecek ve doğduğundan beri uykusu düzenlidir
Kerevizkafa Seymustafalya sanmam biz 7 aylığız geçenlerde memlekete gönderdim annem gömecekti unutmadıysa ama bizim uyku düzenimiz güzel
aybukemom Seymustafalya bizimki hala evde.bebeğim 4 ayına kadar öyle güzel uyurduki zorla uyandırırdım😂
Ikizannesi2020 Seymustafalya hiç sanmam canım benim ikizlerim 7 aylık oldular ve ikizlerimden birinin göbeği hala bende gömmedim diğer oğlumun göbeği de yok küvezde yatarken entübe edildiği için delerken kesmek zorunda kalmışlar ufak bi parçası bile geçmedi elime o tamamen tesadüftür diye düşünüyorum☺️
Deletedmom238 Seymustafalya e benim kızım gayet güzel uyuyor çok şükür 🧿 göbeği hala evde ve gömmeyi düşünmüyorum 🙄
Blackwoman Seymustafalya Kızım 5 aylık hâla evde duruyor göbek kordonu. Gayet huzurlu ve uyuyor😊 Inanmayın şöyle şeylere 😂
Gdogru Seymustafalya 🤦🏼♀️ olabilir mi öyle bir şey ya, yapmayın lütfen. 7 ay 8 günlük kızım hala evde bi yerlerde duruyor göbeği, yerini bile hatırlamıyorum. Hurafe bunlar.
2bebek Kızım 3 buçuk yasinda hala evde doğduğu gunden beri cok guzel uyuyor hala ayni 😂 35 gunluk kizim var onunda duruyor ikisininde gommeyi dusunmuyorum hatira 💜😍
sehribannn Seymustafalya bizimkide duruyor ve ben gömmeyi değil saklayıp büyüdüğünde kendisine vermeyi düşünüyorum bence alakasi yok bebeğiniz farkli sebeplerden uyumuyor huysuzlaniyordur
ZyNpYigit Seymustafalya Hıc alakasi yok bnce oglumun 6.günde dstu 8 ay 3 gunlk ewde druo hala bahtil.inanc