Merhaba herkese. 25 günlük bebeğim var ve 2.haftaya girdikten birkaç gün sonra göbeği düştü. Ancak biz o kadar yogunduk ki göbeği gömmeyi unuttuk. Bebeğimiz aşırı huysuzlasti 16 18 saat uyumasi gereken bebek gündüz asla uyumuyor gece uyuyordu. Dün hatırladık ve gömdük uykusu düzene girdi resmen. Sizce huysuzlugu ve uyumamasi ondan dolayi olabilir mi?