ygmr Sumeyyeabic amin cnm 8 ayligiz da yeni yeni aslinda hic ugrasmadim simdiye kadar az ugrassam belkide potansiyel vardi cocugumumda bilemedim😂😂
seda_seda ygmr nasıl başardınız? Biraz detaylı anlatabilir misiniz? Ayrıca 8 aylık olmuş geceleri uyanıyor mu? Benim kızım 6 aylık hala uyanıyor sık sık :(
ygmr seda_seda maalesef cnm suan on dişleri cikiyor cok sik uyanıyor bazen emsirmeden geri uyuyo cunku biliyorum aç deil emzirmiyorm.uyku içinde pek bisey yapmadim yanina yatiorm uyuyana kadar elini opuorm saciyla oynuorm.yalniz uykusu olacak uyku saatleri az cok oturdu bmmkini hep ayni saatlerde uyutuorm
ygmr [bilinmeyen] eğitim vermedi. kuzum yatakda yanina yatiorm o sekil oleride belki ben olmadan da uyur ama ven bunada raziyim.simdilik😄😄masallahhh tutututu