KahramanAnne Merhaba, benim de ilk günlerde ağlatacak kadar fazla yara olmuştu, çözüm ise doktorumdan geldi: emzirmeden önce göğüs uçlarını sabunla güzelce yıka, emzir, emzirdikten sonra yine göğüs uçlarını sabunla yıka, lansinoh krem sürüp kapat. Ben uçlarını kapatmak için avent kalkan kullandım ve bu bana çok iyi geldi. 2 hafta boyunca bu işlemi yaptım daha sonra zaten emzirmeyi de tam olarak öğrendim, şimdi keyif alır hale geldim, yara falan hiç kalmadı. Tavsiyem bu yöntemi uygulamanızdır, geçmiş olsun