KahramanAnne Garmastan Pomad kullandım, mumsy krem kullandım, Lansinoh kullandım, kakao yağı kullandım, zeytinyağı kullandım, karbonatlı su yaptım, ismini unuttuğum 2-3 krem daha var🤦♀️ Hiçbiri işe yaramadı bende. Benim göğüs uçlarım biraz geniş o yüzden sorun oldu resmen oyuk açmıştı göğüs ucuma😂 Malesef çekeceğimiz varmış canım.. ben elektrikli pompa kullanıyorum Lansinohun almıştım ama memnun kalmadım boşaltmıyo göğsü. Kuzenimde vivocare diye marka var onu aldım çoook memnun kaldım onu kullanıyorum ama gümüş kapaklarım hala takılı😂