İkinci geceden ikinciyi yapmama kararı aldık eşimle.. öyle zordu ilk zamanlar, hala zor ( 54 günlük oldu bebeğimiz) ama alışıyorum sanirim. Ahh o gazlar… Aya çıkmış insanoglu da, bebek gazına çözüm bulamamış. Hamileyken yemedigim şeyleri yiyordum,şimdi yediğim şeyleri ( peynir, süt ürünleri, çiğ meyve vs.) yemiyorum 😊 bir sürü kirli bilgi var, doğruyu yasayarak öğreniyorum. Mesela küçük bir tüyo size, iki türlü gaz var biri alttan osurarak çıkan öteki üstten geyirerek cikan. Bence şöyle oluyor, bebek emerken havayı yutuyor, aşağı inmeden mudahake edilse işler kolaylaşıyor. Mesela emerken birden ağlıyor yada emip bırakıyor emip birakiyorsa anlıyorum ki yuttu havayı, hemen omzuna alıp 4 kere alttan yukarı sivazLiyorum ve hafif hafif pat pat yapıyorum sırtının ustune, ağızdan geyirerek cikartiyor gazi. Yani aşağı inmeden müdahale etmiş oluyorum. Ama kaçırdıkları oluyor ve bence o aşağı inen gaz çok fena, çocuğu ağlatan bagirtan o. Bio gaia kullanıyordum gaz için, meğer o bağırsak duzenleyiciymis, faydali ama gazla alakası yok, metsil var gaz damlası o biraz daha etkili.. Valla tek tesellim bu günlerin geçici olması, kolay gelsin hepimize..