Cansu_ertem o yaralardan ben neler çektim… Öldüm ağlaya. Kanıyodu deli gibi. Çocuğumun ağzına kan doluyodu. Eğer meme başın yoksa bebek memeyi düzgün pozisyonda tutamadığı için oluyor yaralar. Meme başın yoksa ya da çok azsa, muuuttlaka meme ucu çıkartıcı pompa al çok çok etkisi olacak acını azaltmada. Sonra da Lansinoh krem sürüp üstüne gümüş kapak kapat. 2 saatte acı macı kalmıyor. Şok olmuştum bunu ilk denediğimde. Acıdan eser kalmadı. Ama her emzirmeden sonra yapman lazım. 1 sefer yapıp bırakmıcaksın.