Yusufalim uykusuzpanda evet duyumun dogru canm ne demek yasayan bilir 🙏🏻 sen hic ihmal etme mutlaka git.
Nelf28 Denizezgi merhaba benim bebeğimde de interadriyal septum da 3,5 mm delik var. Doktor kapanır dedi asd mi vsd nasıl anlarım?
Kubra5657 Busraninannesi Benim arkadasımında bebeğimde öyle dediler 3 yaşında kendi kendine kapanmıs bitane daha arkadasım vardı 27 yaşında şuan 2 bebeği var maşallah çokta saglıklı korkmayın doktorlar aşırı abartıyo bazen sağolsunlar