Busraninannesi geçmiş olsun canım benim.merak etme bazı delikler gelişime bağlı olarak kapanıyor.asd mi yoksa vsd deliği mi bunu ayırt etmek lazım.Kapanmasa bile emin ol tıp o kadar ilerledi ki sukretmemiz lazım erken yaşta tanı ve teşhis edilebildiği için.ki anjiyo dediyse doktorunuz korkulacak bir durum değil ,tabi ki evladın acısı farklı oluyor ben tıbbi olarak cevap verdim.benim bebeğim de ASD ve VSD deliği vardı.vsd deliği aksiger ile kalp kapakçığı arasında olduğu için ciddiydi durumumuZ.kalp yetmezliğine kadar gtti 2ayda ameliyat olduk.anjiyo çare bile değildi düşün.o yüzden diyorum ki cddi bir durum olsa açık kalp ameliyatı derlerdi direk.suan bebeğim 13aylik ve maşallahı var.hicbir sorun problem yaşamadık sağlıklı bir bebek olarak aldık ameliyattan.endise etme korkma derdi veren rabbim derman veriyor.cok geçmiş olsun