nilosaydn Ozlemooo verem asısı da agır bı ası ? ıkı bı koldan ıkı bacaktan.. bebektn bebege farkedıyodur ama ne gerrk var böle bı rıske:: benım kızım 3 aylıkken oldu rota asısı ve o hafta o kdar kustukı.. doktor dedi normel bır haftaya gecer. ablamn cocu kabız oldu mesela.. ne blm ya aynı anda yapması sacma geldi bana
Ozlemooo nilosaydn bebekten bebeğe fark ediyor demekki. biz veremi kolay atlattık rotayıda bebegin geleceği için insan kendine alamadığını ona düsünmeden alıypr veriyor bilemeyiz nasıl olacak hastalanınca eski usül yok cünkü eskiden organikti herşey şimdi farklı insan korkuyor bişey olursa diye mecbur yaptırıyoruz🙏🏼 geçmiş olsun
SeverusSnape Aysegul24052020 rota aşısı rotarix 3. ve 5. aylarda yapıldı. Menenjit aşısı Nimenrix ilk dozu 7. ayda yapıldı, diğer dozları pandemi yüzünden erteledi. Şuan 13 aylık, bu ay menenjit Bexsero aşısı ilk dozu olacak.
Tupbebekannesi Kizlar ya bizim menenjit 3-5-7 de yapildi 9 ve 13 te tekrar var , rotayi da 3 doz vurulduk var mi boyle cok vurulan neden bize fazla vuruldu anlayamadim
nilosaydn Ozlemooo aynen cok sukur bızde veremı kolay atlattık ama kımınde ates ıshal yapıomus hepımızın bebıslerıne gecmıs olsun 🌸🌸
Mom16 Ozlemooo 3. ayında rotadan sonra alerji çıktı daha doğrusu rota tetikledi. Kakada kan gürültülü kaka vs alerjinin belirtileri yani. 4 aydıR katı diyetteyim
Geheimnisperson Aysegul24052020 biz rota aşısını 2. Ay aşılarıyla beraber yaptırmıştık. 3. Ayda da menenjit aşısı. Her doktor farklı yönlendirebiliyor sanırım bu konuda.
Ssd Aysegul24052020 rota 3. ve 5. aylarda yapıldı. Menenjit için Nimenrix 13. ayda yapıldı. Bexsero 14. ve 16. aylarda yapılacak. Aynı gün olur mu o konuda bilgim yok.
Deletedmom348 3Moms Valla 5 aylığız rota 3. Doz olucaz. Sonra 7. Ayda menenjit Yani 3000 i bulacak dedi bize. Anlamadım pahalı bu kadar. Ben ilk her dozu 3000 sandım😂 mecbur dedim tamam. Sonra eşim sordu yok toplam 3000 demiş😂Aman dedim o da Allahtan