Ozlemooo verem asısı da agır bı ası ? ıkı bı koldan ıkı bacaktan.. bebektn bebege farkedıyodur ama ne gerrk var böle bı rıske:: benım kızım 3 aylıkken oldu rota asısı ve o hafta o kdar kustukı.. doktor dedi normel bır haftaya gecer. ablamn cocu kabız oldu mesela.. ne blm ya aynı anda yapması sacma geldi bana