Geig2020 geçici canımmerak etme bende çok korkardım bi de benim ki bebek arabasından nefret ederdi asla durmazdı. Bunlara en güzel çözüm kendine güven. O senin bebeğim ve susturabilirsin bu güven bana gelince herşey güzelleşmeye başladı çok şükür.O ağladığı zaman çok stres yapmamaya çalış. Bir yerde okumuştum bebeklerin ağlama kotası varmış ve onu doldurmadan uyumazlarmış.Benim kızımda cidden var bu. Dışarda yada evde ağladığı zaman kucağıma alıyorum ve tamam bebeğim diye diye sakin ses tonunda sakinlestiriyorum.Ben sakin olunca o da çok hızlı sakinleşti. Düşün bu kadar ağlayan bebekle hızlı tren yolculuğu, sonra 600kmlik yol gidip geldim .Sağolsun annem verdi o özgüveni. Bebek bu ağlar dedi bu kafada ol canım bebek bu ağlayabilir. Tabi bu bebegin hicbir sıkıntısı olmadığı zamanlar için geçerli.