Geig2020 hiç bir sıkıntısının olmadığına eminseniz. Kucağa alışmıştır. Bizimki de öyle aynı durumu yaşıyoruz kız kardeşlerim vardı kızım sürekli kucakta uykuya alıştı şimdi yatağı istemiyor. Heryerde ağlıyor puset sevmiyor, arabasını sevmiyor kucakta Bi süre sonra ağlamaya başlıyor. Bizim de hiç bir sıkıntımız yok. Gazını sürekli çıkarır kakasını düzenli yapar. Güzek beslenir ama hep ağlak 😁