Deletedmom379 yukarıdaki cevabınızı okudum. ben mustela da kullandım, yine tercih sizin ama bioderma baume daha yoğun bir nemlendirici. bu arada şampuanını da değiştirin, onda da yine tercih edecekseniz mustela veya bioderma tercih edin olur mu? advantan kortizonlu bir krem, bizim doktorumuz ileri derece egzama olmadığı sürece sürdürtmedi hiç. eğer besin kaynaklı bir egzama ise alerjeni kesmeden maalesef tekrarlamasının önüne geçemezsiniz. takip edin bakalım, inşallah basit bir sebepten kaynaklanmıştır. bu arada çocuk doktorları alerjiyi genelde çok ciddiye almayıp kortizonlu kreme yönlendiririyorlar aileleri, tecrübe ile sabit.. doktorunuza tabii güvenin ama kremi bıraktığınızda tekrar ederse yeniden o kremi kullanmayın ve bir alerji uzmanına mutlaka gidin. kızım 1 yaşında ve 1. ayından beri alerji ile savaşıyoruz ☺️ inşallah kısa zamanda şifa bulursunuz. hayırlı akşamlar