Deletedmom379 Kızlar oğlum 2.5 aylık kollarında böyle şeyler çıkıyor aralıklarla. İsilik mi aleeji mi cozemedim bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🤗🤗 https://imgyukle.com/i/unx1qj https://imgyukle.com/i/unxzL8
Dmlyln Deletedmom379 benim kızımda da var atopik dermatit krem losyon mustela kullanıyorum. Allerji değil isilik hiç değil. Sadece tenleri çok hassas terleyince cildini tahriş ediyo. Ama denemek için bepanten sensiderm küçük boy deneyebilirsin
oglunasik1anne Deletedmom379 Canım kuru tut ıslak bırakma Bepanthol krem sur oralarina sürekli duş aldırmaya çalış.
Tugceklcccc Benim kızım da böyle olmuştu hergün sabah akşam banyo yaptırdığım halde mustelanın nemlendirisinden kullandım iki güne geçmişti
Deletedmom379 Tugceklcccc geçmiş olsun canım bizde sürekli oluyor her gün bende yıkıyorum. Mustelanin hangi kremini kullandınız
metay5 Deletedmom379 canım alerji durumunu Allah’a şükür yaşamadım ama genelde alerji olanlar heryerinde olur ve çocuk çok huysuz olur bide sen geçiyo sürekli çıkıyor dedin ya aklıma isilik geldi benim bebeğimde de oluyodu çok sıcak zamanlarda kolunda hala olur üzülme sen eğer sağlık ocağına gidebilirsen doktora danış için rahatlasın
Deletedmom379 metay5 sadece kollarında var canım doktora attim resmini inşallah isiliktir. Alerji dediğin gibi her yerinde oluyormus annemde söyledi şimdi. Ne zor ya 😔
metay5 Deletedmom379 evet canım zor hep bişey oldu mu diye düşünüyoruz ama biraz kendini toparlasın büyüsün bide tecrüben olunca daha güzel olcak daha minicik 🥰
Deletedmom379 metay5 ilk bebeğim bir de. Doktorumuz cevap verdi ya alerji egzama bu demiş. Krem ismi.soyledi onu kabaran yerlere sürelim 7 günde geçmezse cildiye görsün dedi 😔
Yagizmomm Bizim alerjimiz var Mesela eklem yerlerinde boynunda kulak arkalarında kuruluk ve kızarıklık oluyordu. Ilk isilik sandık fakat değilmiş 😔 süt ürünleri yemiyorum o yüzden
Deletedmom379 Yagizmomm sizinde mi bu şekilde oluyor. Alerji egzama demiş bizim doktorumuz da. Süt alerjisi olup olmadigini nasıl anlayacam 😔
metay5 Deletedmom379 aa çok şaşırdım şuan gerçekten hemen ne kremi bi getir göreyim demedi mi ne biliyim test felan yapılmıyo mu ya çünkü benim bebeğiminde böyleydi doktor krem vermişti yüzü felan da böyle olurdu bilemedim şaşırdım ya
Yagizmomm Deletedmom379 süt ürünlerini keserek anlayabilirsiniz. Tabi cilt üzerinden testler var kesinlik için fakat yüzde 90 süt ürünleri nedenli oluyor alerjiler bazen yumurta
Deletedmom379 metay5 yok canım ben daha önce de atmıştım resmi. Şimdi görüntülü arayıp gosterdim ilaç ismi verdi krem. Bunu sür 1 hafta da geçmezse cildiye görsün dedi 😔
metay5 Deletedmom379 ya umarım kremle geçer ve bidaha hiç olmaz Allah daha beterinden korusun inşAllah