Lcy03 tam 6 aylık olduğu gün dede dedi ilk 😍 şuan 9 aylık anne, dede, gel, hadi, emme diyor henüz baba demedi eşim dört gözle baba demesini bekliyor ama demiyor 😁 bide en çok söylediği şey atta atta 😁😁 birkaç gündürde gitti, geldi al,ver öğretiyor babası onları söylemeye çalışıyor gitti deyince diii diyor geldiye deee diyor 😇