tgc Lcy03 10 aylıkken anne dedi havalara uçtum 26 aylık konuşmuyor hala anne demeyi de bıraktı sadece mama diyor şuan bnmle konuşmasını heyecanla bekliyorum 😞
Brglbray Ay en heyecanlı anlar 4 buçuk ayllıkk bizim ki haka agu gugu 😂 ilk baba demesini istiyorum kulağına fısıldıyorum sürekli baba baba diye de ne zaman der ki😅
Aylinay Ebruegemen çok şanslısın oğlum 1 yaşında ve hala anne demedi mamma diyor dede diyor ver ver diyor ama anne demiyor
Zeyyy Lcy03 aslinda bilinçli söylemediğini bile bile insanin hoşuna gidiyo önce deee sesini çıkardı peşpeşe söyleyince dede oluyo şimdi de ba diyo ba ba ama bazen sinir oluyorum anne de kızım anne de diye ses 🤣🤣🤣
Yakamoz Arvenceren benim kızım da daha 40ı çıkmamıştı ilk anne dediginde. O gun bugündür bilinçsizce fakat anne diye ağlıyor 😂 herkes şaşırıyor ne kadar net söylüyor diye🙊
duaelvin Kızlar o baba dedeler bilinçli kelimeler değil bizde anlamı var evet ama Türk olmayan bebekler de aynı sesleri çıkarıyor bu konuşmanın bir evresi sadece çocuklar ortalama bir yaşına gelince konuşurlar bu da genellikle anne şeklinde olur baba dede sadece tekrarlayan hecelerdir babalarımız dedelerimiz sevinedursunlar 😂