Tubasubasi Benim oğlumda 1 aylıkken oldu. Karbonatlı gazlı bezle sildim agzını,1 hafta kadar.daha sonra mikostatin verdim 1 damla.en sonda karadutşurubu anca düzeldi diyebilirim.
pasabeyy [silindi] 4 5 gun civariydi sanirim ama ben düzenli kullanamadim gogus ucuna da surulcekmis aldigim yer soylemedi duzenli ve dogru kullanilirsa 3 gun civarinda geciyormus
Deletedmom326 Wallahii benim bebegimin dili komple olmstu herseyi yaptım gecmedi… sadece karbinatlı suyla temizledim ve siyah sut suyu werdim surdum heryerine 2 gune kalmadan cok skr gecti
Uakandil İlaçsuz geçmiyo bize de mikostatin vermişti sanki doktor gargara yapıp tükürüyodu oğlum ama 2 güne geçirdi çok geçmiş olsun 🙏
Ebru52 Minnakbebisim merak etmeyin pamukçuk olsa emerken zorlanır bizdede olmuştu beyaz beyaz agzinin tamamında o yara felan değil belirli. Bir süre sonra kendiliğinden geçiyor emme kesesi mi ne diyorlarmış sanirim