Kızlar dilinde beyaz bir süt birikintisi var hatta böyle uçalrında peynir kesiği gibi. Ben sadece meme anne sütüyle besliyorum. Hiç mama vermiyorum. O yüzden süt sandım hatta steril bir bezle silmeyi düşündüm. Ama internetten araştırdığımda pamukçuk mantarı çıktı. Anne gögsünede geçebiliyormuş. Anne gögsünde ağrı oluyormuş. Bende olan arada bir ağrı var ama emin olamadım. Sizlerde bu sorunu yaşayan varsa naaıl bir ağrı ve bebeğe ne yapılması gerekiyor?