Hanımlar, dün bi alma amaçlı değilde nasıl bir şeymiş diye e bebek kehribar kolye incelemeye gittim. Kolye genişliği çok küçük, boyunları zaten o kadar. Ayrıca biraz daha geniş büyük olsun istiyorum ve zaten henüz boynu tam ortaya çıkmadığından bazen sıcaktan ya da mama kalıntısından boynu isilik pişik olabiliyor. Böyle biraz daha geniş önerebileceğiniz var mı gidip baksam Ankara ikamet ediyorum. Görmeden almak istemedim.