Rrabis12 ikimeyvemm benimki şuan 1 aylık 5700 kilosu ama şuan prima var onu kullanıyorum bitince geçmek isriyorum demek istediğim üstünde yazab kiloya göre alınca dar geliyormu
ikimeyvemm Rrabis12 bnce 3 numara alin siz yada bi paket iki numara alin zarar gelmez hem bi denemiş olursunuz