Rrabis12 Fiyat olarak uygun ama adet hesaplayınca uygun değil maalesef. Kalıp olarak küçük. 3 aylıkken 5 numarasını kullanıyprdum küçülmüştü bez değiştirdim. Emiciliği idare eder taşırma vs yaşad bir çok kez. Ayrıca cildi ıslak kalıyor bez emmiyor yani, bejim.için hastalık sebebi ve bez değiştirme nedeni oldu.
Evy baby öneririm ben, hem fiyat olarak daha makul. ☺️