Ezeynep hastaneden çıkarken doktorum uyandır emdir demişti. Ben bir kaç kez uyandırdım emzirdim ama geri çıkardı emdiğini bende sonra kaldırmadım. İlk hafta kontrole gittiğimiz de doktora durumu anlattım. Sarılı yok dedi. Bırakta o kadar keyif yapsın annesi dedi. Bende o günden belli 3-4 saat uyusa bile karışmıyorum ve evet acıkınca zaten ortalığı inletiyor kızım maşaAllah 😂🤷🏼♀️