Gulcem44 kardeşim Ankara’da araştırma hastanesin de oldu. Sadece bıçak parası verdi. Çoook memnun. Şahane yaptı valla doktor. Hem vücut yapısına uygun ölçüler de yaptı hem de dimdik. Bekarken yaptırdı üstelik, süt bezlerine falan dokunmadı. Akşam anneme sorayım bir de belki o hatırlar
Ayrıca hiç öyle yorgan diker gibi falan yapmadı. Lolipop şeklinde keserek çıkarmış göğüs ucunu. Şimdi hiç iz bile yok. Hatta kocası bilmiyor bile küçülttürdüğünü 😅