larenikra2020 Gulcem44 valla ben değil ama eski patronumun kız kardeşi yaptırmıştı memnundu ama ikinci çocuktan sonra yine eski haline dönmüştü fazlasıyla yeniden yaptırmayı düşünüyordu ama ne yaptı bilmem işten ayrıldım çünkü ama o istanbuldaydı
Ozalpata Gulcem44 benim bir arkadaşım yaptırdı 50.000₺ ödedi fiyatı çok pahalı bir problem yaşamadı emziriyorsanız yaptırmayın ilerde bir problem yaşamamak için süt bezlerinide bıraktı devlette direkt atıyorlar bu arada bir problem yaşamadı gayet memnun istanbulda yaptırdı o
Prenses_annesi22 Gulcem44 annem yaptırdı baya kötü bısey t seklınde kesıyolar gogus altından bırde uc kalmıs yanlarda bırdaha estetık olcak oraları duzeltceklermış ne acı cektı anltmm 🙄 trılyon verseler olmn
Gulcem44 Göğüs küçültme ameliyatı hakkında bilgisi olan pandemi sonrası uygun olursa yaptırmayı düşünüyorum 😊
Humi Gulcem44 benim iki tanidigim kisi yaptirdi birisi marmara univ prof yasi vardi baya kadinin digeri daha gencti. Cok cok memnunlar ve neden daha once olmadi kdemislerdi. Hem sirt agrisi azalmis hemde kendinlerininpsikolojik olarak daha iyi hissediyorlardj. Yuruyusleri degisti resmen
Gulcem44 Cinars14 ay keşke küçük olsada hiç büyütmesem ne giysem fıttırıyor sağdan soldan dış görünüşü çok kötü☹️☹️
Gulcem44 larenikra2020 2 çocuğum var Allah onlara sağlık sıhhat versin başka çocuk düşünmediğimden istiyorum ama zaman ne gösterir bilemiyorum 🤔
Cinars14 Gulcem44 cok kucuk olmasida iyi degil kadinlar icin onemlidir gogusler ben suan emziriyorum biri kucuk biri buyuk emzirme bitince nasi olur bolemi kalir bilmiyorum goruntu kotu 😞keske hepimizin istedigi boyutlarda olsa imiss
Gulcem44 Cinars14 bende 10 ay emzirdim sonra tutmadı çık istiyorum piyangodan para çıksa hemen koşarım😇
Ozalpata Gulcem44 duyunca bende şaşırdım banada çok geldi evet maalesef pahalı bir operasyon ve önemli de bir operasyon ucuzu arayamıyorsun sağlık konusunda
Gulcem44 Humi benimde sırtım ağrıyor 1.65 boyunda 70 kiloyum resmen kambur yürüyeceğim dik duruyorum sırtım ağrıtır 😂
Deletedmom328 Kayınvalidem seneler önce yaptırmış , çok ağrılı bir işlem olduğunu söylemişti, bende düşünüyorum ikinci çocuktan sonra bakalım hayırlısı
Gulcem44 Deletedmom328 ağrılı bir işlem mi 🙃valla sırtım ağrıyor para olsa pandemi var yok dinlemeyeceğim o kadar rahatsız ediyor kıyafet gidiyorum göğüslerim benden önce çıkıyor 😡😡