Aci Allah sabir versin. Çevredeki insanlarin laflarina takmayin. Gerçekten dedikleri gibi olsa doktor veya ebeniz sıkıntılı bi durum olduğunu dile getirir die düşünüyorm. Ağzı olan konuşur tamam deyip geçin takmayin böyle izin vermeyin insanların sizi üzmesine. Kendinizi düsünmuyorsaniz bebeginizi düsünün siz ne kadar mutlu olursaniz. Oda bundan etkilenir. Ben ağlasam bebeğim hemen huzursuzlaniyor benim duygularimdan etkileniyor. Olumsuz düsünmeyin hic. Ne kadar güzel seye sahibiz hepimiz. Olumlu düsün ve şükretmelisin ki bir evlat kokusuna sahipsin hiç biseye benzemiyor bu koku. zamanla herşey yoluna girer. Cevredekilere takma. Ben takmiyorum takarsamda kafayi yicem..