Aci benim kızım da çok iştahsız emmeyi bıraktı iki aylıkken. Üçüncü aya kadar ne çektim ben bilirim kaşıkla ağzına döküyorduk o kadar iştahsızdı. Yenidoğan bebek gibi saatlerce 30 cc mama ile dururdu. Süt sağmaya vaktim bile olmuyordu. Şimdi dört aylık o zamana göre hamd olsun yine daha iyi. Düzelecektir biraz zaman sadece. Sıcaktan da bunalıyor olabiliyor. Ben dikkat ettim hava sıcakken kızım neredeyse aç duruyor akşama kadar serin olunca içiyor mamayı