Minikpirincim Benim bebeğim de suyu çok seviyor.
29 günlük 5 6 gün de bir yıkıyorum banyoya elektrikli ısıtıcı aldım ısıtıyorum banyoyu filenin üzerinde çıkarıyorum zıbınını ilk başta çıplaklıktan çok korkuyor ama o zamanla geçer diye düşünüyorum 😀😃 korkmasın diye eğiliyorum hafif üzerine, o sıra ben de bayağ bi dayak yiyorum paşadan 😃😃 hiç ağlamıyor sadece korktuğunu hissediyorum.
Suyu sevmemesi yapı bence, benim yiğenim banyoda çığlık atardı 2 yaşında hala da çığlık atıyor 😃😃