Minikpirincim ben 3 aylık kızıma hergün duş aldırıyorum sizin gibiydik şimdi önce küvetinin yarısına kadar su dolduruyorum ayaklarını değdiriyorum maşrapası ile su sesi yapıyorum ve sakinleşmesini sağlıyorum sonra kolumun üzerinde yavaş yavaş tüm vücudunu ıslatıyorum tek kolumda kulak altı seviyesinde yatırıyorum balık gibi oynuyor suda su sesi yapın ve kolunuzdan bırakmayın son olarak fileye alıp duruluyorum mis gibi oluyor🌸🌸 birde bebeğin kafasını en son yıkayın çünkü kafası ıslakken üşüme hızı artarmış doktorum beni özellikle uyarmıştı