17 ayı geçtik ve hala 9 kilo, takılma çok sağlığı yerindeyse kilo problem değil. Hareketlendikçe ve diş çıkarmaya başladıkça kilo alımı düşüyor. Gayet iyi bebeğin canım merak etme, ayrıca hemşireler konusunda da haklısın bir dahaki sefer ilgilenmediğinde direkt doktoruna git gelişim takibi yaptırmak istiyorum siz değerlendirir misiniz dersin o yönlendiriyor ve genel durumuna da bakıyor canım doktor söyleyince de hemşire bekle kahvemi içeyim diyemiyor haliyle.