Anneler merhaba kızım bugun 6 aylık oldu . Kilomuz 7150 çıktı . Sizce iyi mi virüsden dolayıda 2 aydır kontrole doktorumuza götüremiyorum . Ebeler o kadar ilgisiz ki hiç bir şey soramadm aşıyo yaptı çıktı odadan . İlk girdiğimizde de kahve içiyordu bekleyin içim gelim diyor virüs zamanı boş yere odada bekletiyorlar keyflerini bekliyoruz . O kadar sinir oldum ki .