Eternity emzıremeyen anneleri üzmek gibi bir niyetim yok asıl siz suan süt veren bir anneyi yersiz bır suclamayla uzuyorsunuz onun vebali de agır ınanın…Tavsıyenızı cıddıye aldım gıttım mama da aldım verdım de goruslere kapalı olsaydım bunu yapmazdım arkadasın uslubundan rahatsız oldugum ıcın ona o sekılde cevap verdım.Reddetme sebebım oglum kılo almadı degıl 350 gram almıs kendı doktoruna gore yeterlı hareketlı oldugu ıcın az almıs mamaya gerek yok aılemın yanındakı doktora gore hemen mama her kafadan bır ses cıktıgı ıcın arafta kaldım ayrıca mama verdıgımden berı olan sütümü de içiremiyorum bastan beri korktugum buydu basıma gelen oldu reddetme sebebım de buydu umarım anlatabılmısımdır artık derdimi cunku ınanın yoruldum🙏