hasaneymen BusraG 3 tane 1. verem asisi koldan izi kalacak olan aşı ağırda 2 tanede bacaktan oluyor 3. ayda normalde yok ama biz rota aşısıni yaptircaz istege bagli. 3.ayda ayni zamanda benim aşim var
hasaneymen Aşimizi olduk ağladi ama aşilar bitince hemsiremiz kucakla saril kendini güvende hissetsin dedi kucagima alinca sakinlesti simdide uyuyo saat 3te ateş ölc dedi atesine bakiyorum devamli.
hasaneymen Ask_kokulu_yavrum 1.ayda ağlamamak icin kendimi zor tuttum gözlerim doldu. 2.ay aşisinda yani bugünkü aşı olana kadar canimdan can gitti sanki. Ağladi yavrum ebe kucakla saril güvende hissetsin kendini dedi sarildim sustu bende rahatladim yavrumda. Hayati yavaş yavaş ögrenmeli.😊
Ask_kokulu_yavrum hasaneymen aynen bizde kucağımıza aldık , dedim yavrum büyüdükçe hayat zorlaşıyor mücadele etmen gerekecek annen baban hep yanında sakinleşti meleğim rabbim acılarını göstermesin onların iyliği için 👼🏻🧿🥰
hasaneymen Ecrinbzkrt stres yapmayin ben yaptim kendime zarar verdim siz yapmayin. Allah sabrini veriyor bebislerimize.
hasaneymen Ecrinbzkrt bizim Allaha sükür sabahtan bu yana ateşimiz olmadi canim ins. sizde rahat atlatirsiniz. Tabi takipteyim daha geceyide atlatsak bi.
eylulmin hasaneymen benim kızımda huzursuzluk oldu sadece. Her zamankinden biraz daha fazla ağladı o kadar. Ateşi filan çıkmadı çok şükür.