hasaneymen her bebek aynı tepkileri göstermez kimisi çok rahat atlatır, kimisi bizim gibi zor. Kızımın ateşi ve ağrısı oldu, 10 dk da bir ağlayarak, sıçrayarak uyandı ki hiç ağlayan bi bebek değildi. Sıkıntısından emmek bile istemedi, çok fazla aşı yerlerine dokunmadan çünkü ağrısı olabiliyor, sabit tutarak sallayıp uyuttum ayağımda. Sabaha bi şeyi kalmadı. 1 çay kaşığı calpol verip götürebilirsiniz aşıdan önce, ben bilmiyordum sonradan öğrendim.